Omezení přístupu k datům mimo pracovní dobu zaměstnance

Změněno dne Thu, 18 Apr 2024 v 02:40 PM

Nastavení se týká Mobilního CYGNUSu a může ho provádět pouze administrátor


Pokud používáte Mobilní CYGNUS a máte obavy, že by mohli zaměstnanci přistupovat k osobním datům klientů i mimo pracovní dobu, přidali jsme nové oprávnění, které řeší váš problém. Můžete si tak vybrat, kteří zaměstnanci smí k datům přistupovat i doma a kteří pouze v pracovní době. 


Program kontroluje, jestli má daný zaměstnanec směnu v měsíčním plánu nebo jestli má pípnutý příchod na docházkové čtečce (stačí splnit pouze jednu podmínku). V případě pípnutí příchodu platí přístup do odpípnutí odchodu (nejdéle však 12 hodin). 


Nastavení se týká pouze agend, kde jsou citlivá data klientů, takže Objednávka stravy, Směny, Rozpis služeb a Řízení organizace budou fungovat i tak. 


Kde? Nastavení - Systém - Uživatelé a přístupová práva - Šablony práv


Nastavení najdete v šabloně práv. Vyberte příslušnou šablonu a dvojklikem otevřete. V sekci Mobilní CYGNUS je záložka Bezpečnost. Defaultně je ve všech šablonách Povoleno, tzn. zaměstnanci mohou přistupovat k citlivým datům i mimo pracovní dobu. Změňte na Zakázáno, pokud přístupu chcete zamezit. Šablonu uložte tlačítkem OK. Takhle si projděte a nastavte všechny šablony, kde je žádoucí, aby zaměstnanci neměli možnost přistupovat k citlivým datům mimo pracovní dobu. 

 


Celý postup naleznete také ve video nápovědě.


Více o nastavení přístupových práv se dozvíte v nápovědě zde: Nastavení přístupových práv : (cygnusakademie.cz) 



Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit