Mobilní CYGNUS
Omezení přístupu do Mobilního CYGNUSu
Pokud chcete používat Mobilní CYGNUS, ale máte obavy, že by mohli zaměstnanci přistupovat k osobním datům klientů i mimo jejich pracovní dobu, máme pro Vás řešení. Přidali jsme nové oprávnění, kterým můžete přístup do Mobilního CYGNUSu omezit. Můžete si tak vybrat, kteří zaměstnanci smí k datům přistupovat i mimo pracovní dobu. Jak přístup omezit najdete v nápovědě ZDE.
Obecné
Evakuační seznam pro krizové situace
V případě nenadálé krizové situace můžete nyní rychle zjistit, kteří klienti a zaměstnanci jsou aktuálně přítomni v zařízení. Ve vygenerovaném seznamu si následně budete označovat již evakuované osoby. Jak si seznam správně vygenerovat se dozvíte v nápovědě ZDE.
Přidali jsme možnost zadat do rodinného stavu i registrované partnerství
U žadatelů, klientů a zaměstnanců můžete nově vybrat jako rodinný stav registrované partnerství.
Klienti pobytové péče
Export dat do OK Systemu za rok 2023 je připraven
Data k vykazování do OK Systém za rok 2023 jsou připravena. Jak data na MPSV vykazovat, najdete v nápovědě pod odkazem ZDE. Nápověda obsahuje také videozáznam z online školení na toto téma.
Nově můžete zapisovat i provozní záznamy
Abyste si v rámci týmu mohli lépe předávat všechny důležité informace, do Předání služby jsme přidali možnost zapisovat i provozní záznamy. Jak Předání služby funguje najdete v nápovědě ZDE.
Vylepšili jsme Stav klientů v Předání služby
V Předání služby v sekci Stav klientů nově uvidíte přesný počet přítomných a nepřítomných klientů ke konkrétnímu dni. Přidali jsme také zobrazení plánu kontrol a vyšetření na konkrétní den.
Předání služby včetně provozních záznamů nově také v Mobilním CYGNUSu
Na důležité záznamy se nově podíváte přímo z mobilu. Nemusíte si tak už tisknout Předání služby. Najdete zde také novou funkci Provozní záznamy. Abyste je v Mobilním CYGNUSu mohli vidět, povolte je uživatelům v šabloně práv v sekci Mobilní CYGNUS - Pobytová péče.
Objektivní hodnoty nově uvidíte i v nutriční dokumentaci
V sekci Základní údaje v Nutriční dokumentaci se nově budou zobrazovat také objektivní hodnoty, které zapisují sestry v Ošetřovatelské dokumentaci. Po rozkliknutí Historie navíc nově zjistíte, z jaké dokumentace se právě tato hodnota propsala.
Výsledky sledování jsme rozšířili o zobrazení záznamu péče. Zobrazíte si ho po rozkliknutí historie pod grafem.
Přehled naplánovaných činností péče si nově zobrazíte také hromadně
Nově si přehled naplánovaných činností u klientů zobrazíte také hromadně. Přehled najdete v okně Realizace péče pod tlačítkem Operace. V okně můžete klienty také přehledně filtrovat. Podrobnosti najdete v nápovědě ZDE.
Zobrazte si přehledně naplánované intervence
Přehled naplánovaných intervencí u klientů najdete nově v okně Realizace ošetřovatelské péče pod tlačítkem Operace. Můžete si tak hromadně zobrazit intervence, které jsou na vybrané období u klientů v naplánované v jejich ORP poukazech. Podrobnosti najdete v nápovědě ZDE.
Nově můžete kontrolovat zapsané úkony péče u klientů
V okně pro Realizaci péče si nyní můžete spustit Porovnání plánu a realizace. Rychle tak zjistíte, jaké úkony jsou u klientů naplánované a nejsou doposud zrealizované. Kontrola Vás upozorní také na přerušenou péči u nepřítomných klientů. Podrobnosti k nové kontrole najdete v nápovědě ZDE.
Inkaso můžete nyní využít i když máte u klientů smluvní plátce
Při vytváření příkazu k inkasu si nově můžete vybrat, jestli chcete zahrnout platby klienta, smluvního plátce nebo všechny platby. Jak inkaso funguje, najdete v nápovědě ZDE.
V tiskových sestavách pro klienta ve vyúčtování nově můžete slučovat fakultativní činnosti stejného typu
Do tiskových sestav Vyúčtování služby a Vyúčtování pro klienta jsme přidali možnost nerozepisovat fakultativní služby po dnech. V případě, že klienti využívají fakultativní činnosti často, se Vám tiskové sestavy zpřehlední.
Klienti soc. terénní péče
Naplánované návštěvy v plánu návštěv přesunete k jinému pracovníkovi jednodušeji
Potřebujete všechny návštěvy pracovníka naplánované na daný den přesunout k někomu jinému? Nově stačí kliknout pravým tlačítkem myši na název sloupce původního pracovníka a vybrat 'Přesunout návštěvy jinému pracovníkovi'.
Pokud máte plán návštěv napojený na plán směn zaměstnanců, nově se návštěvy k výchozímu pracovníkovi načtou, i když nemá směnu. To platí i při kopírování plánu návštěv. Pracovníkovi se návštěvy překopírují i přesto, že nemá směnu. Zároveň se však tyto návštěvy zobrazí i ve sloupci Nepřiřazeno. Všechny tyto návštěvy pak můžete hromadně přiřadit někomu jinému. Ve sloupci Nepřiřazeno se budou nyní zobrazovat také návštěvy, které do času, kdy pracovník nemá směnu, přesunete ručně.
V plánu návštěv můžete nově přesouvat pracovní činnosti
Naplánované pracovní činnosti můžete nově přesouvat mezi pečovatelkami. Tuto funkci využijete hlavně při kopii plánu. Nově Vás také budeme upozorňovat na naplánované pracovní činnosti u pracovníka, který ten den nepracuje.
Klienti domácí péče
V plánu návštěv můžete nově přesouvat pracovní činnosti
Naplánované pracovní činnosti můžete nově přesouvat mezi sestrami. Tuto funkci využijete hlavně při kopii plánu. Nově Vás také budeme upozorňovat na naplánované pracovní činnosti u pracovníka, který ten den nepracuje.
Zaměstnanci
Nově mohou vedoucí hodnotit zaměstnance i z jiných poboček
Nově můžete vedoucím zaměstnancům umožnit, aby zadávali hodnocení zaměstnancům z jiných poboček. Aby mohl vedoucí pracovník vidět i ostatní požadované zaměstnance, musí mít v šabloně práv povolené právo Hodnocení zaměstnanců dle zařízení. Zároveň musí mít jako uživatel právo na zařízení, ze kterého chce zaměstnance hodnotit.
Strava
Načítání údajů o dodavatelích z databáze ARES
Při zadání dodavatele do skladů lze nově pouze napsat IČO a zvolit možnost Načíst. Program si načte všechny údaje o dodavateli z databáze ARES (Administrativní registr ekonomických subjektů). Nemusíte tak jméno, adresu a kontaktní údaje vyplňovat ručně.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit