Sociální dokumentace

Čtečka špatně snímá/nepozná kód?
Problém může způsobit hned několik věcí: zanesené sklíčko (otřete zvenčí navlhčeným hadříkem)nekvalitní tisk čárových kódů (doporučujeme vždy tisknout přímo...
Út, 7 Červenec, 2020 at 12:23 PM
JAK NASTAVIT VELKÝ TERMINÁL S KLÁVESNICÍ PO PŘECHODU Z IS CYGNUS DO CYGNUS 2?
Pokud začínáte používat velký terminál (s klávesnicí) na čárové kódy k realizaci v CYGNUS 2 a předtím jste jej používali v IS Cygnus, je nutné provést násle...
Út, 7 Červenec, 2020 at 12:25 PM
KÓDY V MINITERMINÁLU MAJÍ ŠPATNÉ DATUM, PROČ?
Miniterminál má v sobě čas aktualizovaný z počítače, na kterém byla provedena poslední synchronizace. Pokud je datum/čas mírně odlišný, ověřte nastavení d...
Út, 7 Červenec, 2020 at 12:42 PM
Miniterminál nevydává žádný zvuk?
Zapnutí či vypnutí zvuku se provádí pomocí tlačítka miniterminálu pro načítání čárových kódů. Postačí jej stisknout a držet asi 10 vteřin, dokud neuslyšíte ...
Út, 7 Červenec, 2020 at 12:42 PM
Nelze načíst čárový kód velkým terminálem, proč?
Pokud nelze načíst kód velký terminálem a vytištěné čárové kódy i sklíčko terminálu jsou v pořádku, problém může být v synchronizovaných číselnících. Nelze ...
Út, 7 Červenec, 2020 at 12:42 PM
PŘI NAČÍTÁNÍ Z MINITERMINÁLU SE ZOBRAZUJÍ ZÁZNAMY Z JINÉ ČTEČKY/STARÉ ZÁZNAMY, PROČ?
K tomuto může dojít tehdy, když uživatel při stahování záznamů stažení nedokončí. Záznamy nejsou zpracované a v CYGNUS 2 u klientů načtené. Jakmile budou zp...
Út, 7 Červenec, 2020 at 12:43 PM
Zmizely mi záznamy a dokumenty v ostatní dokumentaci, proč?
Aby CYGNUS 2 nenačítal jednotlivé klienty déle, než je nutné, ostatní dokumentace zobrazuje ve výchozím stavu pouze záznamy a dokumenty z nedávného období, ...
Út, 7 Červenec, 2020 at 12:43 PM