Nastavení - Klienti

JAK ZMĚNIT KAPACITU SLUŽBY
Tento postup využijete, pokud se změní kapacita jedné z poskytovaných služeb ve vaší organizaci. Změny v kapacitě se provádí k datu, tj. neovlivní se minulo...
Út, 7 Červenec, 2020 at 4:32 PM
JAK NASTAVOVAT ČINNOSTI PÉČE
Jak vytvořit novou činnost péče Dozvíte se, jakým způsobem lze vytvářet nové činnosti, které lze klientovi nejen plánovat, ale i realizovat. Vytvořením čin...
Út, 7 Červenec, 2020 at 4:35 PM
JAK NASTAVOVAT ČÍSELNÍK LÉKAŘŮ
Jak přidat lékaře V podsekci Lékaři klepněte na tlačítko Přidat. (KDE? Nástroje – Nastavení – Klienti – Ordinace lékaře – Lékaři) V otevřeném okně zade...
Út, 7 Červenec, 2020 at 4:36 PM
JAK NASTAVOVAT SKUPINY DOPLATKŮ
Jak nastavit skupiny doplatků Novou skupinu doplatků vytvořte klepnutím na tlačítko Přidat v podsekci Skupiny doplatků. (KDE? Nástroj – Nastavení – Klient...
Út, 7 Červenec, 2020 at 4:40 PM
JAK PRACOVAT SE ŠABLONAMI DOKUMENTŮ
OBSAH Jak vytvořit novou šablonu Jak rozkopírovat šablonu mezi ostatní služby Jak vytvořit novou šablonu V sekci Šablony dokumentů při zvolené poskyto...
Ne, 12 Červenec, 2020 at 10:42 AM
JAK NASTAVIT ZÁHLAVÍ POSKYTOVATELE
V sekci Nastavení záhlaví tiskových sestav, klepněte na tlačítko Opravit v části Poskytovatel. (KDE? Nástroje – Nastavení systému – Tiskové sestavy – Nasta...
Út, 7 Červenec, 2020 at 4:41 PM
JAK PŘIDAT TERÉN
Terény slouží k přehlednějšímu plánování návštěv u klientů. Na základě terénů si totiž můžete klienty v Plánu návštěv filtrovat. Nejčastěji se terény vytvá...
Út, 7 Červenec, 2020 at 4:46 PM
JAK NASTAVIT DENNÍ DOBY NÁVŠTĚV
Pomocí návštěv můžete rozdělit den 0-24 h na kratší časové úseky. U návštěv tak můžete blíže určit, ve kterou denní dobu se mají u klienta provádět. Pokud...
St, 8 Červenec, 2020 at 1:53 PM
JAK PŘIDAT AUTO
Do programu si můžete vložit používaná auta ve vašem zařízení, abyste je mohli připojit k zapsané realizaci ošetřovatelské péče. Na základě zadaných aut v r...
St, 8 Červenec, 2020 at 1:56 PM
JAK PŘIDAT NOVÝ DŮVOD PŘERUŠENÍ PÉČE
Pro evidenci nepřítomnosti klienta existuje v programu funkce Přerušení péče. Důvody přerušení, které chcete u klientů používat, můžete vložit pomocí tlačí...
Út, 7 Červenec, 2020 at 4:51 PM