Fakultativní činnosti

Změněno dne Mon, 04 Mar 2024 v 02:44 PM

OBSAH


Evidujte v průběhu měsíce v kartě klienta poskytnuté fakultativní činnosti, abyste je na konci měsíce mohli připojit k měsíčnímu vyúčtování poskytnutých služeb. 

Nastavení číselníku fakultativních služeb

Pro vyúčtování činností, které klient může využít nad rámec poskytovaných služeb, a které chcete vyúčtovat, je potřeba vytvořit číselník těchto činností (použití kopírky, využití dopravy za pomoci vozidla zařízení, stříhání, pedikůra).


KDE? Nastavení > Klienti > Vyúčtování > Fakultativní činnosti

Přidání nové činnosti


Kliknete na Přidat >Zvolíte název > jednotku >Platnost > Cenu > OK



Zadání nové ceny od data


Kliknete na Zadat novou cenu k datu > vyberete datum > změníte cenu > OK



Pozor na datumy platností.  Je logické, že nepůjde zadat jiná cena do stejného období, nebo před období první platnosti.


Zneaktivnění fakultativní činnosti


Klikněte na tlačítko opravit > zatrhněte zatržítko Neaktivní > OK



Přidání fakultativní činnosti klientovi

Jednotlivě na kartě


KDE? Karta klienta > Sociální dokumentace > Fakultativní činnosti

Kliknete na Přidat > Vyberte činnost > četnost > dny, kdy klient službu využil > OK



Hromadně více klientům


KDE? Klienti > Hromadné operace > Přidat fakultativní činnosti


V dalším okně vyberete datum > poskytovanou službu > Fakultativní činnost > Počet > Klienty > OK



Tisková sestava 

Tiskovou sestavu můžete přidat klientovi k vyúčtování. Na tiskové sestavě je přehled využitých fakultativních činností a jejich celková cena za Vámi zvolené období.


KDE? Karta klienta > Sociální dokumentace > Fakultativní činnosti


V okně kliknete na symbol tiskárny > Nastavte si tikovou sestavu dle potřeby (období, seskupování, ústřižky, klienti, atd.) > OK






Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit