Toto nastavení může měnit pouze Správce nastavení.

Nový důvod nepřítomnosti vytvořte použitím tlačítka Přidat (Máte více nákladových středisek? Vyberte správné, kde důvod nepřítomnosti nastavujete v horní části okna).

(KDE? Nástroje – Nastavení – Klienti – Přehled přítomnosti – Důvody nepřítomnosti)

V otevřeném okně zapište název důvodu nepřítomnosti, jeho zkratku a zvolte také barvu. Nastavte také, o jaký typ nepřítomnosti se jedná:

  • Dovolená
  • Nemocnice
  • Odhlášení jídla ze stravovacího systému
  • Ostatní

Dále nastavte měsíc, od kterého chcete nepřítomnost používat.

A vyberte, u jednotlivých složek předpisu, jaká část se vrací:

  • Nic
  • Vrácenou část
  • Plnou cenu

U příspěvku na péči nastavte procentuální výši denní částky za péči, která bude vrácena.

Uložte klepnutím na OK.