Nové výjimky přidejte v sekci Výjimky klepnutím na tlačítko Přidat.

(KDE? Nástroje – Nastavení modulu Zaměstnanci – Rozpisy služeb a docházka)

V otevřeném okně nejprve vyplňte název a zkratku výjimky (maximálně 3 znaky/čísla).

Pokračujte výběrem, jak se má výjimka zobrazovat:

  • Hodiny – výjimka
  • Hodiny a dny – zobrazí se ve výkazech i ve dnech

Dále nastavte, je-li třeba:

  • Používat výjimku jako přerušení směny – umožňuje přerušit směnu pomocí docházkové čtečky
  • Evidovat nárok – podobně jako u dovolené, u jiných výjimek můžete rovněž zadávat nárok (např. Sick Day)

V závěrečné části uveďte, jakým způsobem bude výjímka započítávána:

  • Výkon práce – výjimka se vykazuje jako standardní směna (např. služební cesta, apod.)
  • Omluvená absence (např. lékař, apod.)
  • Nezapočítávat – výjimka je ve funkci pouze informativního charakteru
  • Svátek
  • Čerpání přesčasu

Hotovo? Uložte klepnutím na tlačítko OK.