Jak načítat čárové kódy

Co bude potřeba

  • Čárový kód zaměstnance
  • Čárový kód klienta
  • Čárový kód činností
  • Terminál s klávesnicí

Všechny čárové kódy vytisknete v pod tlačítkem Tisknout v nástroji Terminály.

(KDE? Klienti – Terminály)

Čárové kódy jednotlivých plánů péče klientů naleznete přímo v kartě (sestava obsahuje i kód klienta)

(KDE? Klienti Karta klienta – Sociální dokumentace – Přehled naplánovaných činností)

(KDE? Klienti Karta klienta – Ošetřovatelská dokumentace – Přehled naplánovaných intervencí)

Jak načítat kódy

Nezapomeňte, že k načítání kódu musí být aktuální číselníky nahrány do čtečky. Ověřte, že jse provedli synchronizaci, jako je popsáno v nápovědě na zprovoznění velkého terminálu s klávesnicí.

1. Zapněte terminál s klávesnicí, pomocí šipek najeďte v menu na sběr dat a potvrďte jednou z modrých kláves.

2. Začněte načtení kódu zaměstnance. Zamiřte na něj a stiskněte žlutou klávesu.

3. Načtěte kód klienta

4. Načtěte provedenou činnost. Pomocí klávesnice můžete uvést počet a potvrdit jednou z modrých kláves nebo načtením další činnosti.

5. O krok zpět se dostanete pomocí klávesy ESC. Zrušení vybraného zaměstnance provedete klávesou BS.

Jak zpracovat načtené záznamy

Záznamy z docházkové čtečky nejprve stáhnete do CYGNUS 2. Vložte proto čtečku do nabíjecího stojanu připojeného do počítače a spusťte nástroj Terminály.

(KDE? Klienti – Terminály)

Jakmile se zobrazí obrázek velkého terminálu, klepněte na tlačítko Synchronizovat (raději se přitom koukněte, zdali jsou zvoleny k aktualizaci číselníků správné služby a správná pracoviště; změny můžete provést pomocí tlačítka Vybrat poskytované služby a zdravotnická pracoviště).

Protože se zamezuje chybám v načítání díky posloupnosti načítání čárových velkého terminálu, budete jen informování o tom, že došlo k uložení realizace klientům.