V tomto návodu se dozvíte, co vše udělat pro změnu příjmení či křestního jména, aby se změna projevila ve všech místech, včetně docházkové čtečky.

1. Upravte jméno v kartě zaměstnance

Pro změnu přejděte do karty zaměstnance a jeho osobních údajů. Zde proveďte opravu příjmení či jména a změny uložte.

(KDE? Zaměstnanci – Karta zaměstnance – Osobní údaje – Základní údaje)

Vše je popsáno v nápovědě k opravě osobních údajů zaměstnance.

2. Stáhněte identifikační údaje ze čtečky

V kartě zaměstnance ještě zůstaňte za účelem stažení nastavených identifikačních údajů z docházkové čtečky (otisky nebo čip). V sekci identifikačních údaje je aktualizujeme do CYGNUS 2 z vybrané docházkové čtečky.

(KDE? Zaměstnanci – Karta zaměstnance – Pracovní smlouvy – Identifikační údaje)

Pomocí obnovovacího tlačítka pak ověřte, že stažení formou aktualizace skutečně proběhlo.

3. Odautorizujte a znovu zautorizujte zaměstnance do čtečky

V sekci s identifikačními údaji klepněte pod seznamem autorizovaných čteček na tlačítko Opravit.

V otevřeném okně zrušte všechna zatržítka a uložte. Dojde k odstranění zaměstnance ze čtečky s původním jménem.

Poté opět v sekci pod prázdným seznamem čteček klepněte na tlačítko Přidat.

A zatrhněte původní čtečky pro novou autorizaci. Dojde k nahrání zaměstnance s novým jménem.

Hotovo!