OBSAH


Jak standardně ukončit využívání služby (ukončení, úmrtí)

Ukončení nástupu klient můžete provést hned z několik důvodů. Nejčastějšími jsou ukončení z důvodu úmrtí či odchodu do jiného zařízení.

Ukončení poskytované služby klienta proveďte v okně Přehled klientů označením klienta a použitím tlačítko Odebrat  a výběrem možnosti Ukončit službu.

(Kde? Klienti – Přehled klientů sociální péče)

V otevřeném okně zapište datum ukončení, vyberte důvod ukončení z nabídky a zkontrolujte, zdali je zatržena služba, kterou chcete ukončit. Hotovo? Klepněte na tlačítko OK.

Jak odstranit klienta z důvodu chybného či zrušeného nástupu

Tento postup využijete v případě, že přidáte klienta do CYGNUS 2, který ale nenastoupí. Návodně vám bude ukázáno, jak klienta odstranit.

Aby bylo tyto kroky provést, nesmí být u klienta na existujících záznam existovat uzávěrka, v případě ošetřovatelské dokumentace nesmí existovat vykázaná dávka za klienta.

Označte klienta v seznamu klientů, klepněte na tlačítko Odebrat a z nabídky zvolte Zrušit nástup.

(Kde? Klienti – Přehled klientů sociální péče)

Jen pro jistotu se vás zeptáme, zdali nástup skutečně chcete zrušit. Potvrďte tedy dialog klepnutím na tlačítko OK.

Jak opravit chybné datum ukončení služby

Ukončili jste pobyt klienta ke špatnému datu? Pomocí tohoto návodu vše snadno napravíte.

Změny nelze provádět, pokud datum ukončení zasahuje do uzavřeného měsíce vyúčtování. Pokud nějaká taková komplikace existuje, CYGNUS 2 vás bude informovat.

Nejprve si vyhledejte ukončeného klienta, u kterého datum ukončení měníte. Vyhledat jej můžete v Přehledu klientů sociální péče za použití filtru.

V kartě klienta přejděte do podsekce Sociální údaje. Klepněte na tlačítko Opravit.

(KDE? Klienti – Karta klienta – Osobní údaje – Sociální údaje)

V otevřeném okně upravte datum ukončení a uložte klepnutím na OK.