V podsekci Lékaři klienta přidávejte lékaře klienta, a to pomocí tlačítka Přidat.

(KDE? Klienti – Karta klienta – Osobní údaje)

V otevřeném okně vyberte lékaře, pokud je nutné, přidejte platnost a zatrhněte, o jakého lékaře se jedná:

  • primární lékaře
  • registrující lékaře
  • lékař specialista (nelze použít, pokud se jedná o primárního lékaře; na tyto lékaře existuje speciální právo, které zamezí jejich zobrazení)

Lékař v nabídce neexistuje a tlačítko Přidat je aktivní (pokud ne, nemáte právo lékaře přidávat)? Na nic nečekejte a lékaře si přidejte. Bude pak k výběru i u dalších klientů.

Hotovo? Uložte klepnutím na OK.

Označený lékař v seznamu zobrazuje v pravé části okna informace o něm. Můžete ho Opravit nebo Odebrat.