JAK PRACOVAT S EVIDENCÍ LÉKAŘSKÝCH PROHLÍDEK

Změněno dne Wed, 19 Oct 2022 v 02:19 PM

Jak naplánovat vstupní/pravidelnou prohlídku

V sekci Lékařské prohlídky, klepněte na tlačítko Přidat (nebo můžete novou vytvořit na základě existující pomocí tlačítka Kopie)

(KDE? Zaměstnanci – Karta zaměstnance – Lékařské prohlídky – Lékařské prohlídky)

V otevřeném okně zvolte:

  • Datum
  • Připomenout zaměstnanci
  • Stav – Plánovaná
  • Prohlídka – Pravidelná nebo Vstupní
  • Poznámka

Hotovo? Uložte klepnutím na OK (nebo vše zrušte klepnutím na Storno)

Jak změnit stav prohlídky na uskutečněnou a naplánovat další

V sekci Lékařské prohlídky poklepejte na řádek lékařské prohlídky.

(KDE? Zaměstnanci – Karta zaměstnance – Lékařské prohlídky – Lékařské prohlídky)

 

V otevřeném okně změňte stav na Uskutečněná. Pokud chcete naplánovat další, zatrhněte ve spodní části okna Naplánovat další prohlídku, zvolte Datum a datum Připomenout zaměstnanci.

Hotovo? Uložte klepnutím na OK (nebo vše zrušte klepnutím na Storno).

Jak odebrat nebo také filtrovat lékařské prohlídky

(KDE? Zaměstnanci – Karta zaměstnance – Lékařské prohlídky – Lékařské prohlídky)

V sekci Lékařské prohlídky můžete chybně zadanou lékařskou prohlídku Odebrat.


Lékařské prohlídky lze filtrovat na vstupní nebo pravidelné (v horní části okna). Lze také pomocí zatržítka Zobrazit i uskutečněné prohlídky lékařské prohlídky zobrazit/schovat.

Uskutečněné lékařské prohlídky poznáte v přehledu pomocí symbolu fajfky na konci řádku prohlídky.

Hromadná správa lékařský prohlídek

Jak hromadně naplánovat kontrolu

V nástroji Lékařské prohlídky klepněte na tlačítko Přidat (nebo můžete novou kontrolu vytvořit na základě existující pomocí tlačítka Kopie).

(KDE? Zaměstnanci – Lékařské prohlídky)

V otevřeném okně zadejte:

  • Datum
  • Připomenout zaměstnanci (dá připomínku zaměstnanci do Komunikačního centra)
  • Stav – Plánovaná
  • Prohlídka – Pravidelná nebo Vstupní
  • Poznámka

Pokračujte zatržením zaměstnanců. Hotovo? Uložte klepnutím na tlačítko OK (nebo vše zrušte klepnutím na Storno).

Jak hromadně potvrdit uskutečněné prohlídky

V nástroji Lékařské prohlídky klepněte na tlačítko Operace a z nabídky zvolte Potvrdit a naplánovat lékařské prohlídky.

(KDE? Zaměstnanci – Lékařské prohlídky)

V otevřeném okně zatrhněte prohlídky, které jsou doposud neuskutečněné (zobrazeny jsou plánované prohlídky od data nastaveném v pravém horním rohu).

Data dalších prohlídek lze opravit klepnutím. Hotovo? Uložit klepnutím na tlačítko OK (nebo operaci zrušte klepnutím na Storno).

Lékařské prohlídky budou naplánovány v novém datu dle původního nastavení prohlídky.

Jak změnit stav prohlídky či naplánovat další

Dvakrát poklepejte na řádek lékařské prohlídky.

(KDE? Zaměstnanci – Lékařské prohlídky).

V otevřeném okně můžete upravit nastavení aktuální prohlídky. Nebo můžete změnit stav prohlídky na Uskutečněnou a naplánovat další termín pravidelné prohlídky.

Jak smazat lékařské prohlídky

Lékařskou prohlídku označte a klepněte na tlačítko Odebrat.

(KDE? Zaměstnanci – Lékařské prohlídky)


V dialogu potvrďte odebrání klepnutím na tlačítko OK (nebo zrušte klepnutím na tlačítko Storno)

Jak filtrovat seznam lékařských prohlídek

Seznam lékařských prohlídek zaměstnanců lze filtrovat pomocí tlačítka Filtr.

V otevřeném okně zvolte podmínky zobrazení a uložte klepnutím na tlačítko OK.

Jak zobrazit lékařské prohlídky z hromadného nástroje

Označte řádek prohlídky jednoho ze zobrazených zaměstnanců a klepněte na tlačítko Lékařské prohlídky zaměstnance. 

(KDE? Zaměstnanci – Lékařské prohlídky)

V otevřeném okně je zobrazen seznam lékařský prohlídek zaměstnance. Seznam lze doplnit o uskutečněné prohlídky zatržením volby Zobrazit i uskutečněné prohlídky. Nebo si můžete filtrovat vstupní a pravidelné prohlídky v nabídce v horní části okna.

Zobrazeny seznam si můžete vytisknout klepnutím na tlačítko Tisknout.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit