OBSAH

Jak si nastavit seznam zaměstnanců

Pro přehled nad zobrazeným seznamem zaměstnanců a jejich přítomnosti je vhodné používat filtry v horní části okna.

(KDE? Zaměstnanci – Záznamy docházky)

Filtrovat můžete Provozy, pouze vaše záznamy, pouze záznamy s chybami, nebo si ideálně nastavte úsek klepnutím na tlačítko Jiné vedle nabídky Úsek. V otevřeném okně klepněte na tlačítko Přidat a přidejte provozy a pracovní skupiny.

Hotovo? Uložte klepnutím na OK. Daných úseků si můžete nastavit hned několik. Hodí se pro filtrování zaměstnanců dle vlastních potřeb. Existující úseky můžete označit a poté Odebrat.

Jak přidat ručně záznam docházky

V nástroji Záznamy docházky nejprve označte řádek zaměstnance, kterému chcete přidat záznam. Vyberte si den a klepněte v jeho řádku na symbol přidání.

(KDE? Zaměstnanci – Záznamy docházky)

V otevřeném okně zvolte, zdali se jedná o příchod, odchod, nebo přerušení.

Hotovo? Uložte klepnutím na OK (nebo vše zrušte klepnutím na Storno).

Jak opravit záznam docházky

Označte zaměstnance a v levé části poklepejte na záznam, kterých chcete opravit.

(KDE? Zaměstnanci – Záznamy docházky)

V otevřeném okně opravte typ záznamu, nebo čas a klepněte na tlačítko OK (nebo vše zrušte klepnutím na Storno)

Jak vygenerovat záznamy docházky

Pokud chcete generovat záznamy ze čtečky (například pro nadřízeného), označte řádek zaměstnance v nástroji Docházkové záznamy a klepněte do záznamu v pravé části okna pravým tlačítkem myši.

(KDE? Zaměstnanci – Záznamy docházky)

V otevřeném okně nastavte podmínky pro generování a uložte klepnutím na OK (nebo vše zrušte klepnutím na Storno).

Při generování záznamů si buďte skutečně jisti tím, co děláte. Vygenerované záznamy nelze hromadně odstranit, pouze ručně po jednom.