Pokud dochází ke změně zdravotního pracoviště, na které se váže celá ošetřovatelská dokumentace s ordinací lékaře, u poskytovatele sociálních služeb, obvykle to souvisí se změnou služby klienta. V takovém případě je ideálně postupovat podle návodu na změnu služby, kde se dozvíte, že zdravotní pracoviště lze změnit rovnou v průvodci.

Pokud změnu neprovedete, nebo měníte zdravotnické pracoviště bez změnu služby, je třeba provést dva kroky. Oba provede přehledovém okně zdravotní péče.

(KDE? Klienti – Přehled klientů zdravotní péče)

1. Ukončení dosavadního pracoviště

Ukončení proveďte označením řádku klienta s končícím pracovištěm, u které změna dochází, klepnutím na tlačítko Odebrat a výběrem možnosti Ukončit pracoviště.

V otevřeném okně zadejte datum konce a klepněte na tlačítko OK.

Ukončení původního pracoviště je hotové.

2. Nastavení nového pracoviště

V přehledovém okně klientů zdravotní péče klepněte na tlačítko Přidat.

V otevřeném okně zadejte datum nového pracoviště, vyberte jej z nabídky a uveďte příjmení klienta. Klepněte na Další.

Vyhledají se klienti se stejným příjmení, vyberte zatržením správného (poznáte jej podle bývalého zdravotního pracoviště) klepněte na Další.

Pokud není umístění špatně, klepněte na Dokončit.

Nyní je klienta na novém pracovišti. Všechna ošetřovatelská dokumentace a údaje z ordinace klienta zůstávají na původním pracovišti. Na novém je třeba ji vytvořit znovu.