Zapomněl/a jsem heslo, co mám dělat?

Změněno dne Tue, 25 Apr 2023 v 03:38 PM

Pokud zapomenete heslo, nekontaktujte IRESOFT, ale vždy svého administrátora. S ohledem na ochranu osobních dat konzultanti podpory nemohou provádět změny hesla, neboť přes telefon není možné ověřit totožnost osoby, která změnu požaduje.

Svého administrátora na potřebu nového hesla nejsnadněji upozorníte hned na přihlašovacím formuláři pomocí odkazu Nemůžete se přihlásit?


V otevřeném okně si můžete zobrazit seznam Administrátorů a správců nastavení. 

V otevřeném okně postačí vyplnit kontaktní údaje a do textu napsat, že máte problém s heslem. A nakonec odeslat. 

Odeslání bude potvrzeno. 

Pokud se dlouho nebude nic dít, žádný administrátor se neozve, kontaktujte jej napřímo. Pokud nevíte, kdo jím je, požádejte kolegu, který se přihlásit může, abyste se podívali na seznam administrátorů programu.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit