Jak založit depozita klienta

Přidání finančních depozit proveďte v podsekci Nastavení klepnutím na tlačítko Přidat a z nabídky zvolíme Hotovostní depozita.

(KDE? Klienti – Karta klienta – Finanční depozita – Nastavení)

Název Hotovostní depozita uvedený v nápovědě nemusí odpovídat označení depozita ve vašem zařízení. Název těchto depozit si může každé zařízení určit dle svého vlastního uvážení. Typicky kromě typu Hotovostní depozita, bývá uveden název Peněžní depozita či Hotovost.

V otevřeném okně můžete provést změnu čísla depozita (doporučujeme neměnit) použitím symbolu  a zápisem vlastní hodnoty. Doplnit můžete volitelně popis, který bude zobrazen pouze zde.

Hotovo? Uložte klepnutím na tlačítko OK.

Na kartě klienta bude nově k dispozici nová sekce Hotovostní depozita.

Jak založit osobní účet/vkladní knížku

Přidání finančních depozit proveďte v podsekci Nastavení klepnutím na tlačítko Přidat a z nabídky zvolíme Osobní účet.

(KDE? Klienti – Karta klienta – Finanční depozita – Nastavení)

Název Osobní účet uvedený v nápovědě nemusí odpovídat označení depozita ve vašem zařízení. Název těchto depozit si může každé zařízení určit dle svého vlastního uvážení. Typicky kromě typu Osobní účet, bývá uveden název Vkladní knížky. Tento typ účtu vyžaduje povinné uvedení správného čísla účtu.

V otevřeném okně zadejte číslo účtu, které je povinným údajem, a volitelně doplňte další platební údaje a případně i popis..

Hotovo? Uložte klepnutím na tlačítko OK.

Na kartě klienta bude nově k dispozici nová sekce Osobní účty.

Jak opravit depozita klienta

V případě úpravy popisu, či platebních údajů osobních účtu, poklepejte na řádek finančního depozit levým tlačítkem myši, které chcete opravit v podsekci Nastavení.

(KDE? Klienti – Karta klienta – Finanční depozita – Nastavení)

V otevřeném okně proveďte požadované úpravy a uložte klepnutím na tlačítko OK.

Jak odebrat depozita klienta

V podsekci Nastavení označte depozita, které chcete odstranit a klepněte na tlačítko Odebrat.

(KDE? Klienti – Karta klienta – Finanční depozita – Nastavení)

Depozitum je možné odebrat pouze za předpokladu, že je jeho aktuální zůstatek roven nule. Pokud tak neplatí, vyplaťte zbývající částku výdajovým dokladem.

Depozita, na nichž existují pohyby nebudou odebrána, ale pouze zneaktivněna. Proveďte provedení klepnutím na OK.

Depozita nejsou zobrazena na kartě klienta a nebudou zobrazena v tiskových sestavách (pokud období sestavy neobsahuje žádný pohyb klienta).

Jak znovu zaktivovat depozita klienta

V podsekci Nastavení klepněte do tabulky pravým tlačítkem myši a z nabídky zvolte Zobrazit neaktivní.

(KDE? Klienti – Karta klienta – Finanční depozita – Nastavení)

Poklepejte dvakrát levým tlačítkem myši na řádek odebraného depozita, které chcete znovu zaktivnit.

V otevřeném okně zrušte zatrženou volbu Neaktivní v pravém horním rohu a potvrďte klepnutím na tlačítko OK.

Depozitum je opět zobrazeno v kartě klienta a bude zobrazeno v tiskových sestavách.